Alex Cascatău se impune în etapa de deschidere din DRS Hillclimb Challenge

0

Etapa 1 din cadrul DRS Hillclimb Challenge s-a desfășurat pe traseul Es Munco care a avut o lungime de 3,9 km. Piloții atât din mediul online cât și din mediul offline și-au măsurat forțele pe un traseu tehnic care a pus la grea încercare abilitățile fiecăruia.

La open se impune Alex Cascatău cu Radical SR3 cu un timp cumulat de 3.51.931, urmat de Cristian Berindea cu același model cu un timp de 3.52.037, iar pe locul 3 Mihai Neg cu R4 Mitsubishi Lancer Evo X cu un timp de 3.56.091.

La clasa 1 victoria îi aparține lui Mihai Neg cu R4 Mitsubishi Lancer Evo X cu timpul cumulat de 3.56.091, pe locul 2 Liviu Voina cu Porsche 911 GT3 Cup cu timpul de 3.59.086 iar pe locul trei Ionuț Șofalcă cu R4 Mitsubishi Lancer Evo X cu timpul de 4.02.082.

La clasa 2 îl avem pe Victor Ionescu pe un model Ford Escort MK2 având un timp cumulat de 4.07.143, urmat îndeaproape de Răzvan Pahonțu cu Dacia Sandero Cup cu timpul de 4.07.244 iar pe poziția a treia Ionuț Verdeș cu Dacia Sandero Cup cu timpul de 4.11.292.

La clasa 3 avem victorie pentru Șerban Florea pe un model Skoda Fabia S2000 având un timp cumulat de 4.30.197, urmat de Andrei Lascu cu Subaru Impreza GD (S12B) cu un timp de 4.34.680 și pe poziția a treia îl avem pe Vlad Bocovanu cu Renault Megane Coupe cu timpul de 4.35.090.

La clasa Radical am avut mașini monomarcă și anume modelul Radical SR3. Victoria îi aparține lui Alex Cascatău cu timpul cumulat de 3.51.931, urmat la câteva zecimi de Cristian Berindea care a avut un timp de 3.52.037, iar pe locul 3 Victor Taraș cu timpul de 3.58.536.

Clasa Unlimited a fost și ea spectaculoasă. Radu Rus se impune cu modelul Pikes Peak Peugeot 208 T16 cu un timp cumulat de 3.43.020, urmat îndeaproape de Mihai Pristavu pe același model cu timpul cumulat de 3.44.539, iar pe locul 3 se află Albert Vasile cu Peugeot 205 GTI GRrA cu timpul de 5.06.650.

Rezultatele finale cu toți piloții pe clase după prima etapă:

Top 3 Open:

1. Alex Cascatău: 3.51.931 (Radical SR3)

2. Cristian Berindea: 3.52.037 (Radical SR3)

3. Mihai Neg: 3.56.091 (R4 Mitsubishi Lancer Evo X)

Grupa 1:

1. Mihai Neg: 3.56.091 - R4 Mitsubishi Lancer Evo X

2. Liviu Voina: 3.59.086 - Porsche 911 GT3 Cup

3. Ionuț Șofalcă: 4.02.082 - R4 Mitsubishi Lancer Evo X

4. Voicu Moldovan: 4.02.167 - Mitsubishi Lancer Evo X

5. Albert Baru: 4.02.337 - R4 Mitsubishi Lancer Evo X

6. Mihai Trașcă: 4.04.662 - BMW 134 V8 Judd

7. Tudor Nistor: 4.15.230 - Porsche 911 GT3 Cup

8. Akoș Szabo: DNF - Peugeot 306 Maxi Kit Car

9. Mihai Oancea: DNF - Clio Williams Kit Car Maxi

Clasa 2: 

1. Victor Ionescu: 4.07.143 - Ford Escort Mk2

2. Răzvan Pahonțu: 4.07.244 - Dacia Sandero Cup

3. Ionuț Verdeș: 4.11.292 - Dacia Sandero Cup 

4. Eddie Merfu: 4.12.546 - Renault Megane Kit Car

5. Boboc Cosmin: 4.14.049 - Toyota Yaris Rally

6. Daniel Dobrișan: 4.16.050 - Gr4 Audi Quattro

Clasa 3:

1. Serban Florea: 4.30.197 - Skoda Fabia S2000

2. Andrei Lascu: 4.34.680 - Subaru Impreza GD (S12B)

3. Vlad Bocovanu: 4.35.090 - Renault Megane Coupe

4. Adrian P.: 4.42.960 - Renault Megane Coupe

5. Bogdan Florea: 4.45.090 - Skoda Fabia S2000 

6. Hugo Ortiz: 5.17.488 - Volkswagen Polo N5

7. Albert Lionte: DNF - Skoda Octavia 2 WRC

Clasa Radical (Radical SR3):

1. Alex Cascatău: 3.51.931

2. Cristian Berindea: 3.52.037

3. Victor Taraș: 3.58.536

4. Antonio Pop: 4.00.618

5. Mihai Șuteanu: DNF

6. Leo Borlovan: DNF

Clasa Unlimited:

1. Radu Rus: 3.43.023 (Pikes Peak Peugeot 208 T16)

2. Mihai Pristavu: 3.44.539 (Pikes Peak Peugeot 208 T16)

3. Albert Vasile: 5.06.650 (Peugeot 205 GTI GRrA)

Următoarea etapă se va desfășura pe traseul Homburg din Germania pe data de 24 octombrie și va fi live pe canalul de Youtube Digital Rally Series.

DRS Hillclimb Challenge este sprijint de următorii parteneri: MetaRally.Club, Am o Idee, Inspector Auto, ACS Raideri Târgu Jiu, Nos Performance Racing, Racing League Romania. Parteneri media: RPM Racing Ro, Autoștiri.ro, Autodriven.ro

About the author

Pasionat de motorsport pe doua și patru roți.
Dezvoltarea motorsportului tine de fiecare în parte.

0 Responses

Leave a Reply